Jeep XJ 2.5l manual 2001

Το πρώτο μας ταξίδι με σκηνή οροφής και εισαγωγή μας στο χώρο του Overlanding έγινε με το πρώτο μας Jeep . Ένα Jeep Cherokee XJ manual 2.5 l μοντέλο του 2001. Για όσους δεν το γνωρίζετε σαν αυτοκίνητο είναι το τελευταίο Cherokee της εταρείας με άξονα μπροστά εξοπλισμένο με τον κινητήρα των δυόμιση λίτρων , μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και φυσικά βοηθητικό με αργές σχέσεις και κεντρικό κλείδωμα . 

 

Ομολογουμένως ένα αυτοκίνητο σταθμός για την Jeep αλλά και γενικότερα στον χώρο της τετρακίνησης και μάλιστα ακόμα και σήμερα μία από της top επιλογές στο χώρο του overlanding (ως best budget overlander) λόγω της μικρής αξίας αγοράς του πλέον, σε συνδυασμό με τις ικανότητες του και την αξιοπιστία του.

Το δικό μας αγοράστηκε από την Κρήτη και ήρθε στα χέρια μας μη ξέροντας τι το περιμένει. Από τα πρώτα πράγματα που απέκτησε ήταν η σχάρα οροφής η οποία θα κουβαλούσε κάθε λογής μπαγκάζια και εξοπλισμό στα ταξίδια μας και στην αρχή ήταν σε μορφή "καλάθι".

Εξοπλισμένο με lift kit ανάρτησης 3 ιντσών , λαστιχα 31ίντσες , snorkel στην εισαγωγή αέρα και όλο και κάτι καινούριο μας ταξίδεψε σε μοναδικά μέρη της Ελλάδας. 

 

Σιγά σιγά βλέποντας βιντεάκια στο ίντερνετ μου κέντρισαν το ενδιαφέρον τα συρτάρια στο χώρο αποσκευών. Λίγο το look στην αρχή , λίγο το πρακτικό κομμάτι σε πολυήμερα ταξίδια και όντας λάτρης του Diy ξέκινησα να φτιάξω το πρώτο για να αξιοποιήσω τον χώρο πάνω από την φυάλη του υγραερίου με το οποίο ήταν εξοπλισμένο το αμάξι από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

 

Μικρές αλλαγές στην πορεία , κάποια έξτρα φώτα , η πρώτη απόπειρα για εσωτερικό molle panel απο plexiglass και ταυτόχρονα πολλά χιλιόμετρα. 

 

 

Το αυτοκίνητο περνάει μια περίοδο περιποίησης με ολικό βάψιμο στο εργοστασιακό του χρώμα , και ταυτόχρονα φτιάχνω ένα καινούριο συρτάρι στον χώρο αποσκευών.

Ήρθε η ώρα όμως για την σκηνή οροφής . Και η πρώτη μας μέχρι και σήμερα είναι μια ARB Kakadu shoft shell.

 

Όπως καταλαβαίνετε με το που έφτασα σπίτι πήρε μπρος ο τροχός γιατι η σχάρα έπρεπε να κοπεί για να φιλοξενεί το νέο μας εξοχικό.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το κράτησα περίπου ένα χρόνο . Αμέσως μετά το πρώτο μεγάλο μας ταξίδι στην Πελοπόνησο (περισσότερα για το ταξίδι θα βρείτε στην ενότητα our trips) πωλήθηκε μόνο και μόνο γιατί με πλήρη εξοπλισμό φορτωμένο για ταξίδι και τα 31 λάστιχα υστερούσε πολύ σε δύναμη στο ταξίδι . Όχι εκτός δρόμου αλλά μόνο σε ανοιχτούς δρόμους. Έτσι πωλήθηκε για να το αντικαταστήσει ένα αντίστοιχο αλλά αυτόματο με τον κινητήρα των τεσσάρων χιλιάδων κυβικών.

Ευχόμαστε να χαρίζει σε όλους τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του τις ίδιες στιγμές.

 

και στα καλά,

και στα δύσκολα